Kızlar bebeğim 9ay 15 günlük 10 aylıkken odasını ayırmak istiyorum odalarımız dip dibe gece beslenmesi kaçıncı ayda kesilir 2 kere kalkıyor gece 1 kere mama içiyor 2. Sinde çok az içiyor bazen içmiyor falan 2. Si biraz alışkanlıkdan galiba önce tek beslenmeye düşürüp sonra mı kesmek lazım yada 1 yaşına kadar içmesi gerekiyormu öyleyse 1 yaşında ayırırım odasını .
- Dişi çıkıcak gece beslenmesi dişlerede zarar veriyor diye biliyorum kilosu normal bebeğimin ne kilolu ne zayıf siz nasıl ayırdınız bilgi verirmisiniz