ozgealacahan Merhaba çok ağır grip oldum. Serum taktırmak istiyorum fakat bebeğimi emziriyorum bir zararı olur mu.
doruk14 ozgealacahan benim kanımda enfeksiyon cıkmıstı emzırdıgımı soyledım doktor ona gore ılac yazmıstı 2 tane serum yemıstım tabı grıp ıcın bısey dıyemıycem onun ıcın gıtmedım hastaneye evde ıhlamur lımon bıde cocuga aferın surup yazmıslardı onunla atlatmıstım
Ymomm ozgealacahan özelde emzirmeye uygun ilaç seruma eklenmişti devlet acile özellikle sordum biz her ihtimale karsı sadece parol uyguluyoruz demişti isterseniz sağıp atarsınız sonra
cansu2600 ozgealacahan Bana parol ve vitamin takmislardi emzirirken. Serumdan bı kaç saat sonra emzir demişti hemşire yanlış hatırlamıyorsam 2-4 saatti sanırım
iroados C vitamini takviyesi yapmislardi bana parol ile karisik daha hamileydim. Doktora gidin bence kullanabileceginiz antibiyotikler de vardir mutlaka. Ben de hasta oldum ve emziriyorum gercekten hastalik ve bebek bakmak bir arada zor :(