omeri Kızlar ben aksaraydayim ailem Adıyaman da memlekete gidicem inşallah 4 Haziran ds falan burda uçak yok bebeğim o zaman 2 Yada 2 buçuk aylık falsn oluyor otobüsle gitmem gerekecek 8-9 saatlik bı yol gidebilir miyim bilmiyorum. Sizde durum nasıl
mylifes_myrules omeri bende Diyarbakır a gidecem kendi arabamızla 8 haftalık hamileyim, bide 4 yaş kızım var, 16 saat sürüyor bizim benim durumdan dolayı uzun da sürebilir bakalım ben ne yapcam onca saat 😩
3kedili2bebekli omeri gidilir emziriyorsanız her an emzirebilecek pozisyonda ayarlayın kendinizi emzirme örtüsü rahat kıyafet falan, mama veriyorsanız bir termos sıcak su (bitince otobüsten rica edersiniz) bir şişe normal su mamayı da toz mama hazneleri var porsiyonlara ayırıp koyabiliyorsunuz aşırı pratik oluyor otobüste sallandigi için bebiş rahat uyur yanınızdaki koltuğu da satın alıp puset koymanızı öneririm
alyadmr077 omeri Bende bu ayın sonunda gidicem nasip olursa memlekete..En son geçen sene 6 aylık hamile iken gitmiştim şuan bebeğim 6 aylik 🥹Yalova dan Elazığ a gidicem 18 19 saatlik yol suruyo otobüsle..eşimde gelemiycek izni yok benle bebeğim tek olucaz kendime güvenemiyorum bebekle o kadar yolu gitmek o yüzden uçakla gitmeyi düşünüyorum
Perii0 mylifes_myrules nerde yaşıyorsun bende Diyarbakır’a gidecem bu bayram uçakla 2 saat otobüsle 20 saat galiba daha fazla da olabilir 😂
Perii0 Ben asla otobüsle gidemezdim Kendi adıma söylüyorum oğlum hayatta durmaz sıkılırdı otobüs yolculuğu da kolay değil bilemedim siz sıkıntı yaşamazsınız umarım mamayla mı beslenmesi ayrıca?
omeri Perii0 hayır emziriyirum bebeğim şuan huysuz bı çocuk değil gece uykusu da vsr gece yolculuğu yapicam o yüzden arabada uyumayı da seviyor
omeri 3kedili2bebekli emziriyirum evet bebeğim yolda uyumayı seven bı Bebek gece uykusu da var o yüzden gece yolculuğu yapicam
Perii0 mylifes_myrules evet canım Diyarbakırda ailem 3 yıl oldu gitmeyeli Tekirdağ’da yaşıyorum ben 10 aylık daha oğlum tabi uçakla gidecez otobüsle cesaret edemem 😂
mylifes_myrules Perii0 oo baya olmuş gitmeyeli, ben kurbandan kurbana gidiyorum, çocukla tek başıma otobüsle gitmişliğim var ama benim kız 2 yaşındaydı zorlanmadım pek, ama 10 aylık bir bebe ile bende cesaret edemezdim😅
Perii0 mylifes_myrules evet sen zorlanmazsin inşallah benim oğlum yerinde Durmaz 😂zehir eder bana yolculuğu
3kedili2bebekli omeri şahane iste ben ikiz bebeklerimle gitmiştim 5 aylıklardi ilk otobus yolculuğumuzda eşim de yanımdaydı bir birini bir birini emzirerek devam ettim sabaha karşı inmeye yakın da mama verdim biraz uzun uyusunlar diye 7 saat sürdü yolculuk ondan sonra 12 saatlik 2 kere 6 saatlik daha 2 kere yolculuk yaptım farklı aylarda gayet yapılıyor