osmanege Bebeğimin bogazinda balgam var sanki nefes alamıyor hırıltısı bide eklendi alerjik olabilir mi bilgisi olan var mı
mavipatikk osmanege 1 yaşa kadar normal diyorlar genelde. Hareket ettirince yani pozisyon değişikliğinde falan normale dönüyorsa düzenli değil de aralıklarla hırıltı duyuyorsan normaldir diye düşünüyorum
2bebeannesi158_ osmanege kaç aylik benim.bebegimde doğduğundan beri vardı 6 aylikken bitti bazen uykuda nefessiz kalıyor gibi ses çıkarıyordu laringomazi diyorlar buna