3 yaşına bir hafta kaldı tam herşey yolunda derken saat 6 da uyanıyor anne beni salla diye ağlamaya başlıyor,🤦🏼 kendi kendine uyuyordu ve az önce uyandı anne beni salla demeye başladı ve ağlıyor susmuyor kafayı yicem ayaktan indirince kıyamet kopuyor bana bir akıl verin 3 yaş atağı falan mı var ne bu 😭😭