tekdemirel Anneler merhaba, normal süre 16 hafta olan doğum iznim bitti ve 2 aylık doktor raporumunda sonuna geliyorum. Ek olarak nereden rapor ayarlayabilirim? Tecrübeleriniz ve bildiğiniz hastane ve doktorları paylaşır mısınız? Antalya da ikamet ediyorum.