6aylik bebeğim var emziriyorum şu aralar bebeğim dış çıkarak galiba emerken huysuzlanarak oylanarak emiyo hep ucunu tutupda tamamını almiyo ondan kaynaklı iki gogusumunde ucu yara oldu cok acıyı şiştiler hatta korkuyorum sütüm kesilip emziremicem diye kaç kere denedim çok acıyı şey yapamadım ne yaptiysamdada geçmedi başka fikirleri olan var mı acil yardım edermisiniz lutfen🙏🙏❤