atlas_macinn
Şahsen şöyle söyleyeyim size ben tadım dönemlerinde oğluma özel şeyler hazırladım sonrasında evde ne piştiyse ondan veriyorum sadece baharat eklerken tenceresini ayırıyorum ablam ve kardeşimin beni en çok uyardığı konuydu sakın özel bişey hazırlama evde ne yaparsan ver yoksa normal yemekler yemiyorlar diye dinledim ve pişman değilim inanın çok da güzel yiyor
Omlet yapabilirsin yavaş yavaş alıştır yedirmeye yanına ayran yap içir tabi tuzsuz yap yoğurdu bol olsun şu az olsun
Domates çatalla ez ver
Siyah zeytin içini ezme yap kahvaltılarda verebilirsin
Ara öğünlerde meyveli yoğurt her meyveden tatmış olur
Akşamda çorba mesela ben yoğurt çorbası yapıyorum tavuk sulu çorba yapıyorum
Geçenlerde lahaana sarmasi yaptım 3 tanesinin bahratlarini az oranda yapıp verdim nane ve azcik tuz azcik karabiber yanında biraz da yoğurt yedi gibi gibi yani evde ne olursa