normal dogum sırasında basınctan oluyor canım boyle. dogum sürecini bilmiyorum ama benimki oyleydi. epey sivrydi kendiliğinden düzeliyor o hiç endise etme 🫶🏻 sadece önerim yanlarında yamukluk olmaması için sag sol yönlerini düzenli olarak değiştir kafanın 🌸 sağlıkla büyüt insallah 🌸