Elam66 Merhaba arkadaşlar kızım 4 aylık sadece anne sütü alıyor baya kusuyo kilosu falan iyi dr olsun kussun diyo ama bu nezaman gecicek artık başına gelen varmı
Thanim Elam66 geçiyormuş cidden 7 aylık olduk öyle bitti sizin gibiydim hani 6.ayda bitecekti diyordum kilo alımı iyi olunca da bir tedavi uygulamıyorlar zaten biraz daha sabır güzel anne :)
Tugbaf Elam66 benim oğlumda kusuyordu reflü var dedi doktor bebelac thickener verdi onun dayesinde kesildi hata doktor bana gerekirse 1 veya 2 yaşa kadar içicek dedi ilaçsan çok daha iyi dedi çok şükür kusmalarımız kesildi çok kesmiş olsun canım
Tubakrts Ek gıdaya geçince azalıyor. Tam bitmiyor. 9 aylık daha yeni yeni bitti 8. Ayda falandı bittiğinde. Bizim de kilo kaybımız yoktu aksine tostoparlaktı 😂 sabırlı olun lütfen geçicek bu da bi süreç