Kızlar merhaba. Kızım 6 ay 10 günlük. 5 aydan beri tadımdayız. Şöyle tadımdayız diyorum asla 3. Kaşıktan sonra ağzını açmıyor. Delirmek üzereyim. Mama içiyor kilosu boyu iyi ama ek gıda saatlerinde kriz çıkıyor. Yoğurt veriyorum zehir vermişim edasında. Çorba veriyorum ağlama krizleri. Doktorumuz 1 hafta ara ver kaşık ile çenesini temizleme dedi. Bu hafta çağırdı gideceğim ama çaresi olacağını düşünmüyorum doğrusu yani görse ne değişecek modundayım. Diş deyip yollayacak zannımca ama bunu duymak için, ümitlenmek için götüreceğiz pazartesi.
Bizim gibi olup sonradan açılan bebekler var mı? İnşallah vardır aminnnn 😀🙏🏻