aaafnk bu kadar olur. Oğlum 8 aylık, 2 gündür sadece 2şer saatten akşam kanguruyla taşıdım. Popomdan ayağıma kadar ağrıyor çekemiyorum bacağımı, resmen kalkmıyor ayağım. Bir de kızım var 2,5 yaşında onda hiç böyle yaşamamıştım o da sezaryen. Bu doğumda iğne tekte olmadı bacağıma elektrik girdi iki sefer denendi vs aksilik oldu ona bağlıyorum ben de.