yagmur35yy Prensesannesi___ açacaklı magnet yaptırdım kızımın resmi var üzerinde daha çok bence kullanışlı herkesin elinin altında olur diye
meleka234 Prensesannesi___ kolonya yaptım ben Eyüp Sabri tuncerin kiraz çiçeği kolonyasını aldım. Trendyoldan da şişelerini aldım çok güzel oldu.
Alina_aaa kendim yapıyorum, 1 ay sonra kızımın 2 yaş doğum günü olacak ben kızımda cam şişe kolonya ve yanına anahtarlık düşünüyorum 🤭🤭🥰