ceren_9723 Kızlar kızım 13 aylık 2 alt dış var sadece bakıyorum yaşıtlarının 7 8 dişi var neden çıkmıyor sizce
ParlaMom ceren_9723 bizim de öyle altta iki tane var hatta onlar bile daha yarım 😂 her bebeğin gelişimi farklı ben de çok kaygılanıyorum ister istemez ama kan tahlilleri normal çıktıysa sorun yok
mamacitaa_ ceren_9723 normaldir bence , bazıları geç çıkarıyor benim arkadaşımın kızı 14 aylik yeni ilk dişini çıkardı .
A2B4 ceren_9723 Normal 18 aya kadar.18 aylık oğlum var 15.ayına kadar 1 tane çıkmadı şuan azılar hariç hepsi birden cikti
Ardamamma34 Benim oğlum da 11 ay 3 günlük altta sadece iki dişi var gerisi yok bende merak ediyorum valla niye çıkmıyor belirtileri var huysuz iştahsız