masalyldrm benim kızım bir buçuk yaşına kadar 0-6 ay emziğini kullandı, bağımlıydı resmen. Sonra ben emzğini değiştirmek istedim büyüğünü aldım. Asla kabul etmedi, istemedi ve böylece emziği bıraktı. Bu kadar kolay olacağını düşünmezdim çünkü aşırı bağımlıydı. Hani bırakma sürecinde fikir olur diye paylaştım