Aslında doğduğu kiloya göre iyi kilo almış yani bu ortalama kilo olayına diğer bebeklerle kıyaslamamak gerek bence çünkü doğum kilosu zaten düşükmüş ve bugüne kadar güzel kilo almış, benimde bebeğim 3070 kg doğdu aynı dönemdeyiz şuan 5000 kg. Orana baktığında iyi almış, bebeğiniz keyifli ve huzursuz değilse fazla stres yapmayın.