gokce3535 Oglum 1 yasını gecıyor ve oldum olası hıc suyu sevmedı ıcmıyorda susuzluğu yok mamada içiyor yemek yıyor ama anlamadım hıc sevmiyor pıpetle kus besler gıbı çok az ıcıyor böyle olan varsa nasıl alıştırdınız acaba
sadecoffeee gokce3535 benim kızımda öyleydi oyun yaparak her odaya bi suluk/su koyarak birde şey çok işe yaramıştı ben kendime büyük bi suluk almıştım sürekli odadan odaya yanımda geziyordu alıştı baktım ondan içiyor hep.Şimdide öyle hatırlatmasam çok içmez ama sürekli gün içinde hadi suyunu iç su getirdim bunu bitirelim diye içiriyorum
Hry-ayhn26 Suyun tadını değiştirme yöntemi ile deneyin oyun eşliğinde deneyin hadi sudan baloncuk yapalım falsn gibi