Ay uzum zamandır buralarda yokum kızlar aklıma takılan birşey var oğlum 6 ay bir haftalık ek gıdaya emmediği için 4.5 aylıkken başladık çok şükür ki herhanhi birşeye alerjisi çıkmadı sürekli olmasada elimden geldiğince herşeyi tattırmaya birşeyler yedirmeye çalışıyorum bazen günü sadece mamayla kapattığımda oluyor tiktokta falan sürekli ek gıda videolarına denk geliyorum genelde sabah öğle akşam tam bir tabak yedirdiği gıdaları görüyorum sizce daha fazla yedirmelimiyim oğluma yani sabah ayrı bir tabah öğle ayrı bir tabak yapmam mı gerekiyor ben oğlumun doyması için değil şuan tatması için veriyorum zaten yese de ek gıdayla doymuyor mutlaka bi süre sonra mama da içiyor sizce ben azmı yediriyorum ek gıdayı