Ballibademin_21 İlk defa evde kendim boyamak istiyorum öyle beyazım falan yok keyfi olarak boyayacağım kumral-bal köpüğü rengini karıştırıp yapacağım boya içine krem vs koyacakmıyım yada başka ne konuyor ?
JuliJuli06 Ballibademin_21 suan kendibsac renginiz hangibrenk bilmiyorum ama ilk etapta istediginiz sonucu alamayabilirsiniz 3 hafta sonra dipleriniz tam cikmadan 4 sefer daha boyadiginizda renk daha iyi oturacaktir. Kutu icinden cikan oksidan ve boya yeterli icine baska birsey koymayin
Layddiana JuliJuli06 benim saçım ombre dibim geldi baya 5 ay oldu . Turunculaşma var biraz ama çok az bende sarıdan vazgeçmek istemiyorum koleston açık kumral yapsam olur mu ? 8/0 ombre üzerine
JuliJuli06 Ballibademin_21 bi kac boyama ile renk guzel olur benimde bal kopugu acik kumraldi saclarim 3 haftada bir boyadim renk cok guzel olmustu ama diplerinin cok cikmasini bekleme. Bu boyamayi yaptiktan sonra 3 hafta sonrasi ilk ense diplerinden baslayarak on dipleri boyayip 10 dk sonra uclari boya renk esit oluyor boyle yaparsan canim
JuliJuli06 Layddiana olur ama ombreli yerler ile renk farkliligi olusur acik renk kisimlara renk daha iyi tutar ama hemen hemen 4-5 boyamada renk esitsizligi dahada azalmis olur. Tabi her banyoda ombreli kisimdan azar azar boya akar