4ay 26 günlüğüz. Uykularımız berbat daha ne kadar kötüleşebilir derken hergün daha kötüye gidiyor. Dün gece eşimle tabiri caizse anamız ağladı resmen nöbetleşe kucakta uyutmaya çalıştık. 12 de bi başladık sabah 7 ye kadar devam. Kucakta dalıyo yatağa koyar koymaz ağlıyo hop tekrar başa. Eşim yerlere yattı artık boyun ağrısından 😂 bugün de gündüz uykuları aynı 15 dk yatıyo yatağında gerisi kucağımda oda çok değil . Ağlıyo kendini kasıyo uyutmaya çalışırken. Doğduğundan beri hep atak ta gibiydik zaten de şu son günlerde anladım tam olarak 4. Ay atağındayız 😭