durdane80 geçmeyen pişik ve yanaklarından kızarıklıkla fark ettik ve alerji testi yapıldı alerjisi yok ama hassasiyeti vardı belliydi kızım normal yoğurt yedi mi ishal olup karnı şişiyo gaz sancısı oluyo ağla ağla durmuyo bu arada hala geçmiş değil kızım 14 aylık bize geçebilir de geçmeyebilir de dediler aile de babasıyla benimde laktoza hassasiyetimiz var