@“aysefcc”#p35583514Bence biraz bebeğe bağlı.Ben bebeğim doğarken mamaya başladım.Manuel göğüs pompasının biberonunu kullandım.Oyle pahalı bir marka da değildi biberon.
İki aya kadar kullandık meme reddi yaşanmadı bende.Ama özellikle akşamları uykulu iken verip gündüz sık sık emziriyordum.Cok şükür ikinci buçuk ayda mamayı bıraktık.Sutum yetmeye başladı artık.Suan ucbucuk ayligiz.