Zhra78 Kızlar filtre kısmını bi temizliyim dedim içinde su vardı böyle dalgalandı gördüm süpürgeyle çektim tozunu baktım su geldi bu normal mi işk defa su görüyorum açtım havalansın diye temziledim bıraktım öyle nasıl gidicek o su
Rabiiul Zhra78 alt kısımdaki yeri mi diyorsunuz ? Bazen su partikülleri kalabiliyor yeni bitmişse makine ben genelde yıkıyorum onu hem üstten hem yandan delikleri var benimkinde bırakıyorum suyunu akıtıp kuruyor hemen