Şuan 13 ay 1 haftaligiz 6 aydan sonra sinirlendimi vs nefesini tutup hafif baygınlık geçirip gibi oluyor kasılıyor gbi Dr gittik kan tahlil herşey yapıldı ama temiz katılma nöbeti denildi . İki dir uykudan çığlık çığlığa uyanıyor bilinçsiz ni sekilde daha yeni oldu sanki gözleri görmedi sakinlestiremedim Allah’tan eşimde evdeydi oda çok korktu . Sonra sakinlesince kendine geldi . Bilinçsiz bakışlar nefesi kesilerek ağlama sanki canı yanmış gbi . Kafayı geriye atma boncuk boncuk gözyaşı vardı yavrumda . Şimdi ben randevu alcam ama korkuyorum epilepsimi bu ney katılma uykudan olmazmış . Sanki canı yanmış da uyanmış korkmuş gbi ağlıyor yavrum uykuda. Öyle kalkıyor sonrasi malum