iremmakkk Kızlar sarılığımız varken gündüz 1 saat, gece 1.5 çok nadir 2 saat arayla uyandırıp besliyordum. Sarılığı atlattık şükür. Şimdi emzirme saatlerini nasıl düzenlemeliyim gündüz 1.5-2 gece 2.5-3 saat arayla uyandırsam çok mu fazla uyumuş olur? Bırakınca kendisi gündüz 2, gece 2-3 saat arayla uyanıyor. Ama kan şekeri düşer vs diye de korkuyorum. Sizler kaç saat arayla uyandırıyorsunuz
aysebb iremmakkk Ben ilk ay kilo kontrolünden sonra bırakmıştım kaldırmayı zaten 3 saatte bir kalkıyordu gene kendisi gece. 2 saate gerek yokta 3 saatte bir besleyin isterseniz 3-4 saat kadar durabilir zaten 40 ından sonra geceleri
birerkekbirkizannesii iremmakkk ilk 1 hafta gece gündüz 2 saatte bır besledım, sonra sarılıktan yana sıkıntı olmayınca 3 saatte bır besledım. 25 günlük olmuş uzamış sarılığı yoksa 3 saatte bır ıdeal annesı gece gündüz 3 saate bırakabılırsın onun dışında kendısı ne zaman ısterse zaten
mozz iremmakkk Gece özellikle emzirmek için uyandırma sarılığı yoksa kendisi 2-3 saatte bir uyanır zaten bırak uyusun gündüzde her istediğinde ver artık ayı dolacak neredeyse kocaman olmuş 😅 acıkınca uyumaz zaten ağlar huysuzluk eder
iremmakkk aysebb teşekkür ederim o zaman en iyisi ben uyandırmadan kendisinin uyanmasınu beklemek 😄 korkuyordum acıkırsa falan diye
kbra1711 Ben 2 saatte bir emziriyordum gündüzleri, gece de yanlış hatırlamıyorsam yine 2-3 saatte bir uyandırıp emziriyordum. 3.-4.aydan sonra da 6-7 saat uyanmiyordu kendisi , doktor artık normal, kilosu da normal gidiyorsa uyandırmaya gerek yok demişti ☺️
iremmakkk kbra1711 allahım 6 saat aralıksız uyuduğu zamanları görebilecek miyim 😄 1.5 saat arayla uyanmaktan kendi ismimi bile unuttum. Haftaya aylık takip randevumuz var sanırım doktor net birşey söyler o zaman. O zamana kadar dediğiniz gibi uyandıracağım
iremmakkk birerkekbirkizannesii gece gündüz sürekli 3 saat arayla mı yoksa sıklığını değiştirmeli miyim
kbra1711 iremmakkk geçecek bu süreçler merak etme sadece emerek uyumaya alıştırma, 17 aylık bebeğim hâlâ emerek uyuyor 🥲
iremmakkk Gündüz hiiiçç uyumuyor… Saat 10 dan beri zorla sadece yarım saat uyudu yatağına yatırdığım an elleri ayakları havaya kaldırıp sallamaya başlıyo emziği düşürünce ağlıyo hiç susmuyo durmuyo, emziriyorum emmekten kıpkırmızı oluyo artık yine bırakmıyo🥲 sadece kucakta uyuyor.. 🥲🥲🥲