Selam bacikolar naber nasılsınız bende durumlar nanay bu ara 16 aylık kızım üşüttü Ateşi 38 oluyor ilaçtan sonra düşüyor doktora gittik aferin ve pedifen verdi birde burnu sarı sümük akıyor açık tutmaya çalışıyorum ağlama krizine giriyor her defasına 1 saat olmadan yine doluyor kafayı yememe ramak kaldı. Kızıma yazılan ilaçlar iyimi faydasını gören varmı yorumlarınızı bekliyorum.