rmyss11 Evde yürü fırsat buldukça ben yuruyemedim benim Ameliyatim hem sezaryen hem kist ameliyatı olduğu için 1,5 ay sonra Anca ayağa desteksiz kalkabildim Yeni yeni kendime geliyorum Eğilip kalkabiliyorum , Sen yapabilirsin Ben hep birilerinden yardım istemek durumundaydim