ulkumiray aram14 doktor emzirme boyunca 1 sene olmaman normal demişti. Sütte salgılanan hormonlar sebep olabiliyormuş. Ben 3. Ayımı doldurunca oldum. Komşumuz 8. ayında olmuştu
damlabaramak burcuarasb ya bende 3. Ayımda oldum ama çok mu erken diye düşündüm çünkü doğum sonrası kanamam 60. Günde bitti.
cansu1003 damlaozzz ayy bende aynı durumdayım 5. Ayda regl oldum bir hafta sürmüştü ama bu ay olmadım korktum bi yandan hamileyim diye
gunesumay05 8 aylık sezeryan oldum 2.5 ay emzirebildim 3. Ayda regl oldum şuan 7 aylık düzenli oluyorum 28 günde