3 yaşına yakın konuşmaya başladı. Her şeyi bilip tekli kelimelerle, vücut diliyle anlaşıyordu o zamana kadar. defalarca farklı çocuk gelişimcilere, psikologlara götürdüm hepsi normal deyince akışına bıraktım en son doktorun biri dil terapistine gerek yok ailenizde de geç konuşan varmış genetiktir demişti😕 size tavsiyem akıcı konuşma yoksa mutlaka farklı uzman görüşleri alın