Zeynepomer96 Eşim vardiyalı çalışıyor genelde ev de yalnızım oğlum 2 aylık hiç bi iş yapamıyorum dinlenemiyorum gündüz uykuları yok denecek kadar az uyanıkken sürekli kucakta gezmek istiyor bu durumum ne zaman geçecek tecrübeli anneler 😞
Fatma06 Zeynepomer96 ahh guzelim ahh yasadiklarinin aynisini bende yasadim esim vardiyali calisiyor bebegime tek basima baktim surekli kucakdaydi 10 aylik olduk hala kucakdayiz ve mizmiziz gecmedi henuz rabbim yardimcimiz olsun.
BuseCan Zeynepomer96 aynı durumdayız bizde iki aylığız kucaktan inmek istemiyor inince de ağlıyor uyku düzeni hiç yok çok huzursuz birde atak günlerinin son gunlerindeyiz. Kanguru siparişi verdim en son çare artık ondan sonrasını bilemiyorum Allah yardımcımız olsun canım 🙏🏻
BuseCan Remef- Allah yardımcın olsun valla biz tek Bebek ile zor uğraşıyoruz sen iki bebişle ama olsun onlar daha tatlıdır şimdi gülüşleri yeter 😊
Mlkemrecre Zeynepomer96 bnde tek bakıyorum..bebeğim kolikti .zor süreç Allah yardımcınız olsun..fon sesi supurge sesi acabilrisniz..emzik kullanmanizi tavsiye ederim..benim kurtarıcim emzik oldu.ne kucağa alistirdim nede salmmaya...
ecemm21 Merhaba 9. Aydan bildiriyorum geçmiyor artıyor sizin şikayet ettiğiniz dönemleri arıyorum şuan 🙄
Ssevey Zeynepomer96 Benim eşimde vardiyalı ne gündüz en gece çok görüşemiyoruz büyük oğlum 2.5 yaşında küçüğü 3.5 aylık ikisinede tek bakıyorum afedersiniz uyumayı dinlenmeyi bırak tuvalete gidemiyorum kızım 5 dj zor uyuyo uyumuyo zar zor işimi yapıyorum çocuğa bile yemek yediremiyorum bazen 😌
[silindi] Zeynepomer96 benim eşimde vardiyalı çalısıyor ogluma 3 aya kadar annem yanımdaydım 6 aydır tek bakıyorum o kadar zor ki oğlum surekli ilgi isteyen bi bebek asla odada tek kalmaz suan 9 aylık olucak surekli benle birlikte her işi onla yapıyorum