Kız çocuk. 1 hafta oldu başlayalı eğitime çişte bir problem yok ama kakasını tutuyor yapmıyor bu yüzden huzursuzlanıyor. Normalde her gün yapardı bezliyken ama 2 gündür yapmıyor. 2 gün önce de çok ağlayarak yapmıştı. Çok stresliyim ne yapmam gerekiyor önerisi olan var mı ?