Alyabebek34 Endokrinolojiye göründünüz mü, Dr unuz ne diyor, sizinki bir de ne tür troid rahatsızlığı ki? yani hani Allah korusun zehirli olanı var, ameliyatla alınan,enine ya da boyuna büyüyen vs,, benim de var guatr doğuştan benimki hatta,her sabah hap kullanıyorum ama dr bana bekarlığımda dahi hiçbir zaman çocuğun olmaz asla senin demedi bir sorun olmaz senin çocuğun olur dedi hatta..Tiroidin türüne göre değişiyormuş bu durum bir de