selen277 Kızlar oğlum 2 aylık olmak üzere ve 5 gündür büyük çişini yapamıyor huysuz gaz çıkarıyor ve çok yoğun kokuyor bu normal mi acaba anne sütü alıyor
elifilyas2208 selen277 2 aylık normal demişti doktor. Bağırsakları gelişiyor. 3. Ayda düzelmesi bizim.