Ben banyo yaptırdığım gün küçükken şapka takıyordum birde yelek giydiriyordum şimdi de 18 Aylık fazladan yelek giydiriyorum sadece. Birde banyo yaptığı günler dışarı çıkarmıyorum. Banyo öncesi bezini kremini kıyafetini ayarlayın çıkınca giydirirsiniz ben hep öyle yapıyorum