elifilyas2208 ağızdan duphalec veriyoruz 1 defa daha fazla versek ishal yapma durumu oluşuyor o da iyi değil bu süreçte, makata Lokalen (ağrı kesici) ve Proctolog (eşim kendi bilgisiyle aldı, doktor) kullanıyorum. 2 gündür sıcak su oturması da yaptırıyorum arada zeytinyağı da veriyorum ağızdan. 3 günde 1 anca yapıyor hala, tabi bu süreçte sürekli ağlıyor tuttuğu için. Bizim konuşmamız, şefkatle yaklaşmamiz, acımayacak yap dememiz hiçbir işe yaramıyor.
Krem değişikliğine gidebiliriz yakında, muhtemelen bi de çocuk cerrahisine gideriz süreç bu şekilde devam ederse.