Kızlar oğlum bu ara aşırı derece de kafasına dokunuyor. Sürekli sık sık eli kafasında. Özellikle uyku öncesi yapıyor hatta uykuda bile eli kafasında. Dişten mi yapıyor dicem ama kulak değil ki başına dokunuyor. Saçı uzadı bunaldı sandım kestim hala el sürekli kafada. Kaşıyor dicem kaşımıyor öyle dokunuyor. Acaba huy mu edindi? Takılacak bir şey değil de aşırı yapınca taktım biraz. 13 aylık bu arada