Bebegim 2 aylık normal doğum yaptım, doğumdan sonra bir türlü toparlayamadım kendimi , çatı ağrılarım daha yeni geçti , bel agrım devam ediyor. Agiz kurulugum var bi yandan seker hastalığım yok ama deli gibi kuruyo agzim korktum noluyo diye emzirenlerde olur dediler.. bir kac gundurde basim donuyor, boyun duzlesmeside vardı zaten öncesinde, sanırım psikolojik olarakta iyi değiliz ben herşeyi en kötüye yormaktan yoruldum, zaten 3 haftadır kayinvalidem bende o ayrı bi dert 😑 eşim bebekle ilgili ama bana karşı uzak 😑 ben sanırım depresyona girdim 😌