sevilfatih Arkadaşlar bebeğim 1 yaşına girdi eskiden bu kadar iştahsız değildi dişte çıkarmıyor şu ara ağzını kilitliyor. Sizde durumlar nasıl iştah açıcı şurup vs kullanıyor musunuz hiçbir şey yediremiyorum bugün oturup ağladım artık.
denizalismom sevilfatih benimde oğlum 14 aylık olacak maalesef iştahı yok bugün sadece 1 pankek yedi ve emdi o kadar
serifes sevilfatih bizimde öyle ilaçlarını bile içiremyorum ağzını açmıyor. 8 aylıktı yine iştahsızlık yaşadığımızda doktorumuz zinco ve polivit vermişti bunlar işe yaramazsa nutrigen üzüm çekirdeğini alırsın dedi. Onlar işe yaramadı sanki zaten bittilerde. Bu hafta artık dayanamadım nutrigen aldım bir haftadadır kullanıyorum bi bugün güzel yedi bakalım etkisi olur inşallah
bububuu Benim kizim 14 aylik istahsizdi istah acici aldik biraz etki etti ama dis donemlerinde o bile etki etmiyor
neslihanada 14 aylıkken yaşadık bizde götürdüm doktor balık yağı multi vitamin ocean marka verdi 15 aylık çok açtı iştahını hatta diş çıkarıyor ama genede açtı baya çok iyi geldi bize
sevilfatih neslihanada bende balık yağı içiriyorum mollers hiç iştah açmadı Ocean multivitamin olanı deneyeyim bakalım :( ahhh umutsuzluk
bububuu sevilfatih doktor verdi istahsiz dedim onu yazdi ama ikiside recetesiz ealiniyor sabah aksam bi cay kasigi ikisindende