Kızlar bebeğimin üzerine titriyorum dışarı çıkmam misafir gelmez evim doğalgazlı 2,5 aylıgız hep gazlı kolik sürekli hasta gibi idrar yolu enf geçirdik antibiyotik kullandık sonra 2.ay aşı ağır geçti şimdide öksürüyor hapşırıyor halsiz gibi yani ben anlamıyorum neyi yanlış yapıyorum, doğduğu günden beri hep sorun hep hastanedeyiz sürekli idrar kan veriyoruz bebeğimi kaç kere deldiler, bu gribe ne iyi gelir zeytinyağı masaj sıcak havlu koyuyorum karnına emzirmeye çalışıyorum sürekli burnunu çekiyorum serum sıkıyorum , çok zorlanıyorum artık ne zaman düzene girecegiz bana bir akıl verin mental olarak çöktüm