Kızlar merhaba. Bebeğim 50 günlük, ikinci bebeğim ama niyeyse kendimi çok acemi hissediyorum. Emziriyorum, emzirmeye başlayalı 2dk olur olmaz hemen gaz sancısı geliyor, gazı çıkarması ile kusması bir oluyor. Her emdiğinde aynı şeyi yaşıyoruz haliyle sürekli açlık problemi oluyor çünkü emdiği midesinde kalmıyor. Şimdi mesela mama verdim de karnı doydu uyudu şükür. Bu gaz ve kusma için ne yapabilirim