leylaaksuu maşallah maşallah yazmayın böyle bence olan var olmayan var 😅 atak haftaları doğması gereken tarihe göre hesaplanıyomuş bu arada. Ben internetten hesaplıyordum belki de geç giriyordur sizinki ya da inşallah girmiyodur. 4 ay 13 günlük berbat bir şey gerçkten günlerdir ne yaşiyoruz bilmiyorum 😅