Selda7 Merhaba benim oğlum 3 aylık bugün doktor kontrolüne gittik kilosu 5820 çıktı boyu 62 cm kilosu tam sınırda az kilo almış dedi mama takviyesi yap sabah akşam dedi ama emmesi iyi sütümde yetiyor hatta dolaba biriktiriyorum kafam karıştı mamada vermek istemiyorum
Dgndrmz Selda7 500 gram 22gun için öyle az degil bence bir ay daha takip et bence sütün yetiyor madem kuruyemiş tarzı şeyler ye sütün yağlansın belki durudur biraz ondan çok almıyodur. Sütünü sagdıgında az bi kısmını buzdolabına koy buzluga degıl ama sütünün yağlı olup olmadıgına bak sulu kısım coksa yağlandırmaya çalış yağlı kısım çoksa bol bol emzirmeye çalış canım süt yettiği sürece bende mamaya karsıyım yetmıyosa çocuk ac kalmamalı mamaya baslanmalı tabı ama bi bu sekılde kendı kendıne test et
Kubraegir Selda7 Kuzenimin bebeği 4 aylıkken 6 kiloydu ebesi sadece dha sık emzir demiş. Bence hemen mamaya başlamayın
Beyzanaz Selda7 Bence az değil arkadaşların da dediği gibi mamaya başlamak yerine sütünüzün kalitesini arttırmayı deneyebilirsiniz
Selda7 Dgndrmz sağıyorum dolapta bekletiyorum az kısmı yağlı oluyor çoğu sulu şekilde ilk başlarda güzel kilo alıyordu gittikçe alımı düşmüş
Cansubasak Sütünüzün miktarı doymasını sağlar kalitesi isr kilo almasını yani sütünüzün olması yeterli değil aklınızda olsun
Beyzanaz Selda7 yediğinize içtiğinize dikkat edin. Bildiğim kadarıyla yumurta, ceviz, badem, fındık, balık, et bunlar sütün kalitesini arttırıyo