nurkync akşam kutlayacaksaniz valla herkes tok geliyor kimse birsey yemek istemiyor pasta bile yetiyor sadece. Gündüz olacaksa hani öğlen vakti ya da 5 çayı tarzında, poğaça var zaten börek ekleyebilirsiniz
Sarmanin yanına bi de makarna salatası olur gibi kolay olduğu için ben genelde böyle kalabalığa makarna salatası tercih ediyorum
4 çeşit tuzlu yeterli bence
Pastanın yanına tatlı olarak kurabiye eklenebilir. Ben mozaik pasta yapıp pasta şeklinde dilimlemek yerine kurabiye gibi yuvarliyorum çok güzel oluyor isterseniz çikolata sosuna falan da bulayabilirsiniz lezzeti katlanıyor. Böyle de 3 çeşit tatlı olmuş olur. Bi de bahsettiğiniz hurmayı yapar koyarsınız. 4 tatlı 4 tuzlu gayet yeterli olur bence. Aile arası bi kutlama ise çocuk fazla olmayacaksa mısır gereksiz bence.