Alyabebek34 etkafa dua et bende katılayım inşallah kaç aydır bekliyorum doktora gittim bir sorun görmedi her ay hayal kırıklığı yaşıyorum 🥹
etkafa Alyabebek34 benim de olmadı bi kaç ay canım ama doktora gitmedim adet uygulaması indirdim oradaki yumurtlama gününü değerlendirdim ☺️senin bebişin kaç yaşında
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan etkafa yaaa hadi hayırlısı bakalım Allah analalı babalı Salih ameli evlat eylesin