Merhaba. 3 ay önce kbbye kontrol amaçlı gittiğimizde detaylı bakılmadı ve geniz eti var dediler. Bir buçuk ay önce de detaylı baktıklarında enfeksiyon dedi. İlacımız bitti başka doktor da sıvı birikmesi var başka doktor söylemedi mi size dedi çiğnene bilir hap verdi başına böyle bir şey gelen var mı? Oğlum iki yaşında.