57ulgen Bebeğimin her emmede genzine süt kaçıyor bazen sürekli oluyor bazen az, huzursuz oluyor. Kilo alımı, iyi yutkunma sesi çıkartıyor acaba pozisyonum mu yanlış bilenler doğru emzirme pozisyonları hakkında falan bilgi verir misiniz lütfen 🙏
babyandmom_ 57ulgen Sütün tazyiklidir ya da nefes almadan emebiliyor bazen bebekler o zamanda oluyor korkma
sencokbiliyon 57ulgen altta arkadaş yorum yapmış. Makaslama yöntemi. Katılıyorum. Tazyikli muhtemelen. Makaslayarak yavaşlatın sütünüzü
kubrazey110 Birkaç dakika göğsünüzü makaslama yöntemiyle tutun daha sonra yavaş yavaş bırakın normal emmeye devam etsin biraz bastırarak birkaç dakika tutmaya çalışın ön sütünüz tazyikli geliyor muhtemelen makaslama yöntemiyle biraz emsin sonra normale döner
SuMisalii 57ulgen normal de c şeklinde tutarak emzirme öneriyor lar ama benim sütüm de tazyikli olduğu için hemşire bana ilk bir iki dakika makas yap sonra c şeklinde devam et demişti. O şekilde deneyebilirsiniz.
esraalic 57ulgen ilk doğduğunda bende de öyle oluyordu Bebek büyüdükçe geçti sütünüz çok geliyor olabilir