leylanuryildirims rtako ben yoğuşmalı daha pahalı ısı pompalılar daha uygun diye biliyordum oysa ki 😆
kuzeyusuf leylanuryildirims çamaşır makinesi 9 ise 8 alman yeterli benim çamaşır 11 kilo kurutma 10 kilo
Mommyhann leylanuryildirims çamaşr makinem 10 kg kurutma 8 kg gayet yeterli sığıyor. 1 senedir arçelik 800km kullanıyorum gayet memnunum bende komsumun tavsiyesiyle almıstm
kuzeyusuf Ben Beko kullanıyorum ısı pompalı tambur ışığı var program sayısı güzel 10 kilo 18 bin TL ye aldım trenyol dan çok çok çok memnun kaldım ve sesi insanı rahatsız etmiyor 50 TL farketti elektrik faturasında yani tasarrufu da çok güzel
Habibe08 leylanuryildirims grundig gphd 9634 kullanıyorum cok memnunum Arçelik bekoyla birebir herşeyi aynı tek farki isimden fiyati gelen servisci bile dedi hemde kaliteli malzemesi var ama tabiki cok daha uygularida var ama ben nerdeyse her markanin yorumlarini okudum 2 iyi yorum varsa 2 de kötü yorum vardi ondan cesaret edip alamadım çekme filanda hic yaşamadım kıyafetlerde
starwomen leylanuryildirims Bunları yaşadıysam arçelik kelimesini de duyunca tüylerin ürperiyordur normal olarak 😅😅😅 Elektronik şans işi cidden ya inşallah tel seferde turnayı vurursun 😅