Sosyologaannee ben geri dönüşüm kağıtlarla üretilen tohum yaptırdım. Çiçek açıyor. Güzel bir anı oldu herkesin evinde oğlumun 1 yaşından evlerinde çiçeği var. Zaten 1 yaş ilk yaşı diye özendim dışarı da yaptırdım. 2.yaşı bizbize kutlarız diye düşündük büyüyünce kendisi isteyecek zaten o zaman yaparız :)