Kızım İlk 3 buçuk ay gece Birlere kdr ayaktaydı bir aydr düzeldi derken memlekete gittik geldik uykuya dalamiyor
Ne yapacağım bilmiyorum
Ağzına emzik verirdm bir kaç kere atardı tekrar verirdim uydurdu
Bu günlerde ağlıyor
Gündüz uyku saati yok çünkü 2 yaşında abisi var ekransiz büyütmeye çalışıyorum biraz hareketli ses yapıyor illaki kızım uyanıyor o nednele bir türlü gündüz saatlerini ayarlayadm
Şu an süreci nasl yönetmeli ve desteksiz uyumaya nasl alıştırmaliyim
H