Kizlar merhaba 31 aylık kızım için dört gündür tuvalet eğitimindeyim. Ama kendisi hiçbir şekilde ne lazimliga oturmayı ne de tuvalete yapmayı istiyor her seferinde binbir türlü yolla ikna ederek oturuyor. Haliyle bütün tuvaletini hep üstüne yapiyor. Sticker verme, ödüllendirme, önceden beri konuşma, şarkı, hikaye gibi şeyleri denedim hala denemekteyim ama bir türlü olmuyor :( acaba hazır değil mi anlayamadim . Fikirlerinize ve deneyimlerinize açığım